2013. febr. 18.

35 éves lett ez az ÉN:)

Mai szösszenet:)

35 éves lett ez az ÉN
Volt méltatlankodás, rúgkapálás, zúgolódás, morgolódás,
mire rájött, mekkora áldás, hogy ez azt életét nőként élheti most le..
Nőként -annak minden szépségével, szeszélyével, fájdalmával és örömével. 
Nőként -azzal a tudással és bölcsességgel lágysággal és erővel.
Ahogy "öregszem" egyre erősebb bennem a hála, hogy megtapasztalhattam a nőiség elleni lázadást és abból a "női - öntudatra" ébredés számomra rögös útját. Elég mélyről kezdtem:))) és ennek az utazásnak még nincs vége;)
Szeretem az éveimet és egyre csodálatosabbnak is tartom és élem meg a nőiség szakaszait, periódusait.
Egy 35 éves nő már "nem játszik" azt már kérem tessék komolyan venni :):):)))))))

Bár a lelkem egy része örökre gyerek marad, ezért egész nap vigyorogva éneklem ezt dalt: http://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70


Ruth szerint 35 éves korában akkor is történik az emberrel valami, ha nem csinál semmit:):)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése