2013. máj. 11.

Gerincjóga workshop - A jógaoktató és a gyógytornász találkozása


https://www.facebook.com/events/595606380472497/ itt az esemény.





  • Szeretettel invitálunk egy izgalmas workshopra:)

    Oktatók:


    Debreczenszki Rita - Gyógytornász
    Haklik Márta - Jógaoktató

    időpont: 2013. Június 01. 10-15-ig
    helyszín: Anahita jógaközpont
    Témáink:
    -hogyan épül fel a gerinc?
    -mi befolyásolja a helyes tartást?
    -hogyan/mikor végzed helyesen a gerincjóga ászanákat?
    -hogyan szüntetheted meg a hát és derékfájásod?


    Kinek ajánljuk:
    -hátfájósoknak, derékfájósoknak
    -azoknak akik még egészségesek, de szeretnének azok is maradni
    -kezdő jógásoknak, haladó jógásoknak:)
    -akit mélyebben érdekel amit az órán nem tudunk elmondani

    Felépítés:
    1.elmélet
    2.rövid bemelegítést követően (alap)ászanák beállítása egyénenként
    3.gerincjóga óra

    Ha szeretni tennél magadért és megérteni, hogyan tarthatod karban magad:
    GYERE EL, várunk:) ♥


    RÓLUNK:


    RITA:
    *****
    2000-ben diplomáztam SE-EFK gyógytornász szakán, majd az Országos Baleseti és Sürgősségi Intézetben helyezkedtem el(jelenleg Péterffy Sándor Utcai Kórház).
    Fő területem a járóbetegek kezelése volt az Ambulancián, az itt eltöltött 5 év lehetőséget adott a különböző baleseteket és sérüléseket követő rehabilitáció kitanulására.
    Az évek során megtapasztaltam,hogy egyre kevesebb időt és energiát tudunk magunkra fordítani, amiről a nálam egyéb okokból(pl.:törést, rándulást, ficamot követő rehabilitáció…) megforduló betegek számoltak/számolnak be(pl.:ülő foglalkozás,számítógép használata, mozgásszegény életmód,stressz miatt kialakuló panaszok), így figyelmemet a ma már népbetegségnek mondható gerincproblémák felé is fordítottam.

    Végzettség:
    1996-2000 Semmelweis Egyetem-Egészségügyi Főiskolai Kar-Gyógytornász szak

    Továbbképzéseim:
    -McKenzie módszer A,B,C,-Barvincsenko módszer-manuálterápia
    -Ortopéd manuálterápia. -Schroth módszer(gerinferdülés kezelése).
    -Perifériás idegmobilizáció,-Funkcionális tréning,-Tape tanfolyam
    -Flowin,-Trx workshop
    -Galileo-vibrációs tréning , -I-shape-vibrációs tréning workshop, -Spinal mouse workshop, -Gymstick workshop, -Dorn terápia
    -McConnell taping technika, -Rip trainer workshop


    MÁRTI
    ******
    Első jóga gyakorlataimat 20 évesen végeztem kisebb nagyobb sikerrel, de akkoriban nem találtam olyan mestert, akitől szívesen tanultam volna. Végül 2008-ban tettem le a gerincjóga oktatói és sportedzői vizsgámat. Amit aztán számos további oktatóképzés követett.( nőijóga-, hatha-, haladó hatha- oktatói ) Mivel magam is gerincproblémás vagyok, ezért óráimat gerincvédelemmel tartom. Nyilvánvaló volt számomra, hogy a saját problémámon keresztül mi lesz az irányom a jógaoktatásában. Ezért, nemcsak oktatóképzéseken vettem részt, hanem célirányos gyógytornászok, orvosok által tartott képzéseken, előadásokon. Fontosnak tartom, hogy egy jógaoktató mellett mindig legyen egy gyógytornász, akivel konzultálhat, hiszen mindig akadhat olyan eset, ami már nem az én kompetenciám.



    **********************************************
    Jelentkezési határidő: május 27.
    Jelentkezni email elküldésével lehet, a marta.haklik@gmail.com- email címre. (az email tartalmazza kérlek, ha van problémád)

    A jelentkezést 2000ft előleg befizetésével tudjuk elfogadni, amit megtehetsz az Anahita jógastúdió recepcióján.
    Időben tedd meg, mert a létszám korlátozott.
    Workshop ára : 5,500FT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése