2011. júl. 4.

Mit árul el a gerincbetegséged? lordózis, szkoliózis,gerincferdülés, gerincsérv

Magával a betegségek orvosi leírásával most nem foglalkozom, azt egy előző bejegyzésben olvashatod.
A leírások A lelki eredetű betegségek lexikonából valók. írta: Jacques Martel

A gerincoszlop a test tartóoszlopaként a támogatást, a védelmet és az ellenállást szimbolizálja. Tart és megvéd engem minden helyzetben. Nélküle összeesem. A spirituális energiámat is szimbolizálja. A gerincoszlop deformációi az egész energetikai rendszeremre hatással van. Minden gondolatunk, érzésünk, élethelyzetünk, válaszunk és benyomásunk ott hagyja nyomát a gerincoszlopunkon. A gerincoszlop elváltozásai legfőképpen azt szimbolizálják, hogy nem akarom teljes erőbedobással élni az életem . Ha nem hagyom,hogy az élet támogasson engem és nem engedem el elavult gondolataimat, akkor a gerincoszlopom deformálódhat. Általánosságban megoldás: elhatározom, hogy kézbe veszem saját életemet, és kiegyenesedve, bizalommal telve, elszántan élem az életem.

LORDÓZIS: nehezen állok meg a lábamon, szégyellem azt aki vagyok, nem szeretem magamat. Úgy érzem az apaám ( vagy más tekintélyt képviselő személy) elnyom engem, hozzá képest alulértékelem magamat, kevesebbnek érzem magamat nála. Nem bízok magamban és képtelen vagyok a gondolataim, véleményem kifejezésére. Megoldás: meg kell tanulnom magam szeretni , elfogadni a világban a helyem , szabadon kifejezni a gondolataimat.

SZKOLIÓZIS: úgy érzem hatalmas terhet cipelek a vállamon. Mivel nincs lehetőségem arra, hogy bizonyos dolgokat megvalósítsak, tehetetlen, reményvesztett vagyok. A kötelességeim félelemmel töltenek el . A betegség gyakran serdülőkorban kezdősik: keresem a helyem a világban, nem vagyok már gyerek, de felnőtt sem, az élet és a feladataim túlnőnek engem.,alulértékelem magam. Megolds: tudatosítom magamban, hogy az élet iskoláját járom, és összhangban élek azzal ami körülvesz. Visszanyerem az életörömömet és rájövök, megvan a szükséges erőm és képességem ahhoz, hogy megfeleljek a kihívásoknak.

GÖRNYEDT HÁT: úgy érzi belekényszerítik, belekényszerül egy alázatos viselkedésbe.

GERINCFERDÜLÉS: terhek melyek egyrészt erősítik ellenálló képességünket-megedzenek-másrészt, amikor túl sokáig, túl sok van rajtunk, merevséget, fáradságot okozhatnak. A pihenés és ápolás hiányában a folyamatos terhelés következtében a nyomás enyhítésének céljából a gerinc és a tudat megpróbálkozik a túlterhelt részek tehermentesítésével. ( görbülés) a balra görbülő gerinc jelzi az érzelmek és érzések terén viselt feleslegeges-megoldatlan-súlyokat. A jobbra elhajló pedig a fizikai világgal kapcsolatos terheket jelenti.
A  gyógyulás útjáról röviden annyit lehet elmondani, hogy meg kell találni a lazaságot , az ellazulást akár egy nyugodt fürdéssel.

GERINCSÉRV: az ember megpróbál erején túl teljesíteni.Ennek olthatatlan vágya abból ered, hogy fél. Fél kevesebbet teljesíteni,mint 150%-ot. Azt hiszi, akkor lesz tökéletes és boldog, ha mindent ő old meg.  A sérv helyzete megmutatja a  konkrét okot. A kulcsszó: nyomás..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése