2011. júl. 30.

Családállítás Hellinger sorsmodellelemzés

Németh-Szamosi Csabánál jártam ismét, hát úgy érzem a gyökér probléma megvan, most már csak dolgozni kell rajta, hogy teljes elengedésben legyen része:) huh de jó volt:):)

 Nem tudom, hogy működik pontosan, de nem is érdekel, nem kell mindent mindig megérteni:)
Sokan voltunk, de nagyon kemény is volt a nap, vízöntő létemre érzelmek tárházát tudom felsorakoztatni nem vagyok egy tipikus vízöntő :) a Családállításban tilos elemezni, gondolkodni csak az érzések fontosak.... mindenkinek ajánlom sok szeretettel:)





Jelentkezés: a  nemeth.szamosi.csaba@gmail.com e-mail címen  (megjelölve azt is, hogy Állítási vagy Segítői céllal jössz),  vagy a 70/ 320-59-55 –ös telefonon.  A részvételi helyet  Állítók esetén  5.000.-Ft-os előleg befizetésével tudom biztosítani.

Szeretettel várlak!

Németh-Szamosi Csaba
Sorsmodellezés,  Coaching, Természetgyógyászat
Családállítás
Bármilyen jellegű, az életünket zavaró probléma, változtatási szándék vagy cél-orientáció esetén ajánlott a módszer:
-nincs párkapcsolat, -visszatérő párkapcsolati zavarok, -munkahelyi problémák, -pénz, -betegségek, -evés-zavarok, -meddőség, -depresszió, -energia hiánya (női, férfi, anyai, apai, stb.) ,- fóbiák, stb.
A Családállítás történhet csoportban és egyéniben egyaránt..
Nagyon mélyen a tudatalattinkban ott vannak a családi minták, kötődések, amelyek szorosan összefüggnek a mostani életünkkel. Hatással vannak döntéseinkre, választásainkra, befolyásolják cselekedeteinket..  Tudattalanul is átvesszük ezeket a mintákat szeretteinktől, a szeretet nevében:  „Majd én segítek”. ”Majd én megmutatom, bebizonyítom..” „Majd nekem sikerül..” „Majd én szenvedek helyetted” „Majd én meghalok helyetted”..  Ezek lehetnek azok a mondatok, amik nagyon erősen vezetnek, hatással vannak ránk  és irányítanak minket a „háttérből”, csendesen.  A Családállítás segít abban, hogy ez ne így legyen.  Segítségével  a saját sorsunkat élhetjük, szabadon.
Családállítás történhet csoportban és egyéniben egyaránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése