2011. márc. 24.

semmi sem az, aminek látszik...

Nagyon fontosnak érzem, hogy mielőtt "kiakadnál"bármin is amit hallottál  vagy láttál, egy pillanatra jusson eszedbe, hogy semmi sem az aminek látszik. Egyrészt mindenki a saját szűrőjén keresztül látja a világot és önmagát is ...ez egy fontos dolog...  mindenki csak a saját blokkjain keresztül tud értelmezni bármit is .

 Biztos emlékszel arra a gyerekkori játékra amikor valaki súgott jó pár mondatot  a füledbe majd végig ment a körön  és mire a a végére ért, valami egész más  kerekedett ki belőle,akkoriban ezen jót nevettünk.Hát így van ez a "való" életben is ...csak már nem nevetünk rajta, mert vélt vagy valós sérelem alakul ki belőle. ..

egy pillanatra állj meg és tudatosítsd, hogy milyen érzelmeket vált ki belőled a hallott vagy látott dolog ...
tudatosítsd mielőtt bármit lépsz, teszel. Gondold végig miért váltotta ezt ki belőled amit...majd azt is,hogy egyáltalán nem biztos, hogy úgy van ahogy hallottad vagy láttad.Van az a pont, ahol el lehet kapni az agymenést  és van ahol már annyira belelovalod magad, hogy szinte esélytelen kikerülni a forgásból és még ha ki is derül, hogy tévedés volt, addigra tönkre tetted az éjszakáidat, nappalaidat..Nem éri meg.

Az emberek nem szeretnek ütközni...mivel én hajlamos vagyok túl sokat gondolkozni  és pörögni dolgokon lassan megtanultam, hogy a legjobb megkérdezni személyesen azt akire esetleg kivetítem a nyűgöm.:) az egész egy kivetítés, hiszen senki más nem tehet arról ahogy én érzem magam csak én .:)  vagy hogy mit hiszek el valóságnak és mit nem..erről is csak én tehetek..minthogy arról is ha képes vagyok egy olyan dolog miatt tönkre tenni egy éjszakát amikor akár aludhatnék is , ami lehet, hogy nem is úgy van.

sokszor csak az idő elmúlásával derül fény arra, hogy mekkora hülyeséget gondoltunk valakiről vagy valamiről.. a legjobb elfogadni, hogy nem minden az aminek látszik és a választás a kezedben van, hogy hogy akarod érezni  magad:):)

szinte közhely az egész, de mégis elfelejtjük....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése