2010. nov. 10.

Természetes Nőgyógyászat??

Akit tiszta szívből tudok ajánlani : Dr.Kovács Zoltán! Így nőgyógyász még nem tisztelt ennyire és nem figyelt ennyire,mint ő!

a weboldalán mindent elolvashatsz róla itt csak röviden:


Szülész-nőgyógyász szakorvos
Dr. Kovács Zoltán
Bemutatkozás

 
Egy szülész - nőgyógyász számtalan csoda tanúja: az új élet indulásakor lehet jelen. Orvosként ráébredtem annak fontosságára, hogy a születés és az azt megelőző időszak során nem csak testi, hanem lelki odafigyelésre is szüksége van a kismamáknak, a magzat már anyja hasában szerez olyan tapasztalatokat, melyek hatással vannak későbbi életére.
Egy néhány évvel ezelőtti Születés Hete rendezvényen szembesültem vele, hogy az élet engem is a háborítatlan szülések kísérése felé sodor.
Hallgattam előadását Ina May Gaskin-nek és Michel Odent-nak is (A szeretet tudományosítása, Császármetszés című könyvek szerzője) a rendezvények keretein belül. Előadásaik és gondolkodásmódjuk nagyon szimpatikus volt számomra.
Ezen találkozások és személyes beszélgetések előtt szülész-nőgyógyász szakorvos jelöltként már évekig tanultam kineziológiát (Touch For Health, One Brain) ahol oktatóimnak köszönhetően volt alkalmam testi és lelki folyamatok nagyon szoros összefüggéseit megismerni és megtapasztalni. Továbbá megértettem a méhen belüli magzati élet és a szülés folyamatának hatásait az anya és újszülöttjének későbbi életére is. Problémáik gyökere gyakran ide vezethető vissza.
2005-ben az a megtiszteltetés ért, hogy szülész - nőgyógyász szakorvosként egy pszichológiai doktori értekezés felkért szakértője voltam. A tanulmány a méhen belüli élet és a szülés személyiségfejlődésre vonatkozó hatásait vizsgálta a Szondi- teszttel és a kineziológiával, melyek azonos eredményt adtak.
Nagy élmények voltak számomra Frederic Leboyer könyvei is, és mindenkinek ajánlom Leboyer Háborítatlan születés című fekete-fehér filmjét, ami a szerintem a világ egyik legszebb filmje. Mindeközben sikeres szakvizsgát tettem az ETI-nél fitoterápiából és tanultam homeopátiát is, az így szerzett ismereteimet szülész - nőgyógyász szakorvosként igyekszem munkám során használni.
A szülész-nőgyógyász szakvizsgám után beiratkoztam egy dúla tanfolyamra, ami a várandósság-szülés-gyermekágy időszakkal kapcsolatosan kibővítette ismereteimet és új aspektusokra is rámutatott számomra.
Hosszú ideig dolgoztam az ország legnagyobb orvos-természetgyógyász központjában, ahol lehetőségem volt a hagyományos orvoslás és természetgyógyászati módszerek együttes alkalmazására.
2006-ban több előadást is tartottam: "Visszatérő hüvelygyulladások természetes kezelési lehetőségei", és "Természetes gyógymódok a nőgyógyászatban" címekkel.
Társelőadója voltam a Kismamajóga, Intimtorna és szülés (Földiné Irtl Melinda-Dr.Kovács Zoltán) című előadásnak is. 

Nőgyógyász

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése